woensdag 13 juli 2016

Zomervakantie, heerlijke tijd voor relaxen en bezinnen

Zomervakantie,

heerlijke tijd voor relaxen en bezinnen

Welkom juli!


Begin van dit jaar had ik de grootste voornemens. Een aantal daarvan is zeker uitgekomen. Zo had ik het geluk om een tijdelijke locatie te mogen gebruiken om wat meubels in de verf te zetten. De stoel hierboven is daar één van. (Later hierover wat meer.) 
Het was zo fijn om dit te kunnen doen en al snel verkocht ik een aantal van die meubels. De reacties die ik van klanten kreeg waren allemaal erg positief en er kwam vraag naar méér. Ook kwamen er verzoeken om in opdracht te schilderen. Helaas was de beschikking over mijn tijdelijke 'atelier' ook maar zeer tijdelijk en na een maand al hield het sprookje op. 

Daarna slokten diverse privézaken extra tijd en aandacht op. Van ons voor jou stond op een laag pitje, behalve de bestellingen dan - die liepen gelukkig lekker door. Blij toe met de extra ruimte in kasten en opslag daardoor. Het voorjaar bestaat ook uit opruimen, toch?!

Deze zomer ga ik o.a. gebruiken om me te bezinnen in welke vorm ik het meeste plezier kan beleven aan mijn webwinkel en hoe dat te realiseren is. Want het hebben van een atelier waar mensen zomaar binnen konden lopen, vond ik toch wel heel erg leuk! Ik laat het zoeken naar een passende oplossing voor nu eens heel even los, want vaak genoeg blijkt dat je er met je neus te zeer bovenop zit om het te zien. Wie weet wat er op mijn pad komt. 

Fijne vakantie!


Vakantie!

Wij gaan ervan genieten en jij hopelijk ook!
Gewoon een beetje luieren, een beetje werken en heel veel gezelligheid. Klik op de bloemengroet hierboven, voor meer informatie over de vakantie betreffende webwinkel.

En waar je ook naar toe gaat, of wat je ook gaat doen: 
FIJNE VAKANTIE gewenst door Van ons voor jou