dinsdag 5 januari 2016

Een heel gelukkig 2016 Van ons voor jou!

Gelukkig Nieuwjaar Van ons voor jou!

En weer is er een jaar voorbij waarin er veel is gebeurd. 2015 bracht leuke dingen en minder leuke dingen. Het mooie van een nieuw jaar is het nieuwe begin. We nemen ons van alles voor om dit nieuwe jaar een mooier jaar te maken dan het vorige. Nu zakken we met zijn allen al snel door het ijs met die voornemens. Opeens blijkt afvallen, stoppen met roken, minder stress, meer bewegen enz. na een poosje lastiger te zijn dan gedacht. Maar weet je wat? We kunnen elke dag tot 1 januari maken en het gewoon opnieuw proberen. Toch?

Gelukkig Nieuwjaar Van ons voor jou!

Wat mijzelf betreft wil ik graag (nog steeds) een betere balans bereiken tussen privé en werk. Ik vind mijn gezin, familie, vrienden en persoonlijke contacten erg belangrijk. Mijn webshop is ook belangrijk; niet omdat ik er zo vreselijk groot mee wil groeien, maar omdat ik mijn brood wil verdienen met (creatieve) bezigheden waar ik blij van word. Dat doe ik gelukkig ook, toch kan het beter. Dus zal ik ook dit jaar weer zoeken naar mogelijkheden waarmee ik mijn doel en mogelijkheden helderder en beter haalbaar krijg. Aangezien ik de uren in een etmaal niet kan verdubbelen, moet ik een andere modus vinden. Dat gaat lukken hoor. Ik heb er alle vertrouwen in. Pin me alleen niet op een datum vast. Het kan tenslotte elke dag 1 januari zijn wat dat betreft!

Wat het ook is dat jij voor jezelf en je dierbaren in 2016 wenst... heel veel geluk, gezondheid, liefde, hoop, inspiratie en succes gewenst Van ons voor jou!

 
Liefs Van ons voor jou (artikel)